dag 21 - ett annat ögonblick

Det är så svårt att skriva om massa ögonblick, ska jag skriva om något speciellt, eller bara något jag kommer ihåg ? Jag vill kanske inte skriva för personliga saker heller...

Men ett ögonblick som jag kan dela med mig av och som jag saknar är när jag och några kompisar var hemma hos Emma. Det var för två år sen tror jag. Det var jag, Emma, Issa och Amelia. Det var på den tiden när vi hade klubbar till allt, hahha. Våran hette I.R.E.A. Vi var iallafall hemma hos emma och åt middag och hade jättemysigt. Sen lite senare gick vi vidare till en kompis..

Jag saknar när vi jämt var med varandra, och gjorde massa konstiga videros, haha. Det var tider det ♥

Isabelle, Emma, Jag och Amelia. Alla går igenom fjortistiden, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0