dag 22 - det här upprör mig



Det finns många saker som upprör mig.


Lite större saker som orättvisor i världen och allt sådant. Lite mer personliga saker som falska personer och etc, upprör mig också. Folk som inte står för vad de säger och tycker är också fegt..

Men en sak som verkligen upprör mig till högsta grad. Det är när folk ska lägga sig i saker som de inte har en aning om. När folk ska berätta hur jag ska göra, eller när folk lägger sig i, i mitt förhållande. Jag tror nog att jag och christoffer vet bäst, vad som funkar och inte funkar mellan oss... faktiskt.
MIND YOUR OWN BUSINESS

Folk som bara är allmänt jobbiga är också något jag stör mig på. Och har jag en dålig dag blir jag upprörd för minsta lilla, så akta dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0