dag 24 - det här får mig att gråta



När jag känner mig orättvis behandlad och folk skiter i hur jag mår, då kan jag bli ledsen. Kanske inte riktigt gråta. Om jag och någon nära vän bråkar, eller om jag och min älskling bråkar då kan jag börja gråta, men det är inte ofta det går så långt. Som tur är.

När tragiska saker händer blir jag såklart också ledsen, då kan jag gråta väldigt mycket, men mest för mig själv. Jag tycker det är jobbigt att gråta inför mycket folk, som tex i en kyrka. Jag gråter på begravningar men inte så mycket. Och bara för att jag inte alltid uttrycker mina känslor genom att gråta på begravningar betyder ju inte det att jag inte sörjer.

Jag är ganska töntig och kan börja gråta när jag kolla på tv, eller någon hemsk film. Ibland gråter jag till och med när jag kollar typ på biggest loser eller extreme home makeover, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0