dag 3 - mina föräldrar



Mina föräldrar heter Anna Heissler (hette förut jarenfors) och Carlo heissler. De är nu skilda så detta kortet är ett gammalt kort från 1994 när dom gifte sig. Min mamma är snäll, omtänksam och vill alls bästa men kan vara ganska envis. Min pappa är också väldigt snäll, försöker alltid hjälpa till och är kanske lite för snäll ibland. Hans dåliga sida är hans tålamod, det har jag fått från han, haha.

De skilde sig 2003 tror jag det var, jag var nio år när de berättade det iallafall. Och som alla skillsmässor kom jag och min bror ikläm, tyvärr. Efter skillmässan kom det mer dåliga besked. Men idag börjar mitt liv gå bättre. Säger man så, gå bättre , aja ni förstår.

De pratar fortfarande med varandra men lever helt skilda liv. De som håller de samman är mig och min lillebror. Jag älskar dem mest av allt och har förutom skillsmässan haft en bra uppväxt och det tackar jag dem för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0