måndag 17/1

Hemma igen efter en ganska okej skoldag. Bara det att jag har huvudvärk, hatar att ha det. Brukar ha det i perioder men nog snackat om huvudvärk. Jag hade prov idag, i geografi om väder och klimat. Jag svarade på alla frågor, men hittade på där jag inte visste vad jag skulle skriva, haha. Får se hur det går.

Imon är det träning men får se om jag går, har tyska prov på fredag och har inte ens börjat. All min tid har jag spenderat på att försöka lära mig geografin...

Idag ska jag läsa ut en roman, som jag fortfarande inte läst ut. Sen läsa igenom lite artiklar och ta ut lite citat och sådant. För imon ska jag skriva en uppsats om kärlek, där boken ska vara en källa. Vi har två och en halv timma på oss så jag hinner nog skriva klart den.. måste bara ta fram bra material, den ska ju vara ungefär två dataskrivna sidor.

Hoppas ni alla haft en bra start på veckan, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0