Mysteriet på greveholm !

Började dagen med att jag och emma vaknade och fortsatte kolla på "mysteriet på greveholm".

Sen blev det lite frukost och hem till emma, vid fem tiden åkte vi in och hämtade biljetterna till bion vi skulle se. Narnia. Och den var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde, narnia har inte varit mina favortifilmer, men denna var faktiskt bra.

Sen på vägen hem fick jag vänta i tjugo minuter på bussen och min mobil hade dött så jag fick stå där i kylan utan att kunna ringa någon eller lyssna på musik.

Imon blir det träningsmatch mot bjurslätts 96, får se hur det går efter all min jäkla träningsvärk, kan ju knappt röra mig.

Nu ska jag snart kolla klart på "mysteriet på greveholm" sen nanidax

hoppas ni haft en bra dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0