plugga, plugga, plugga, plugga bort din sura min :)

love my life, lallalal.

Har suttit från fem till sju och försökt förstå den jäkla engelskan. Men det går inte så bra kan jag tala om. Har precis ätit en sen middag och ska snart upp och plugga igen. Sen blir det en go dusch och lägga sig tidigt.

Min data har fått virus, därför har jag ställt den i köket så att min mammas sambo ska fixa den. Jag vågar nämligen inte röra något, för då kommer den förmodligen gå sönder.

Så när datorn är fixad och plugget minskar lite ska jag börja lägga ner lite tid på min blogg. Som att ta kort till att börja med, haha.


dagarna då jag var brunett och inte ägde en borste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0