14 månader

Ännu har en fredag åkt förbi.

Först var jag i skolan som vanligt, tre timmar matte bland annat, usch. Sen åkte jag och ampe till svenska s
mässan och kollade på hennes brors fina utställning. Minus att allt godis var slut, hehe. Efter det åkte jag hem och sov en stund, det var vädligt skönt och behövligt. Sen blev det tacos med familjen och vid nio åkte jag och träffade mina girls. Blev att vi åkte till ett krök som jag nyss kom hem ifrån. En helt okej fredag med andra ord.

Nu ska jag kolla lite tv, sen sova. För imon kommer det bli en rejäl pluggdag. Usch.

Idag (fredag) har jag och älskling varit tillsammans i 14 månader, och jag älskar bara han mer och mer ju mer tiden går. ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0