Ett år sedan du försvann...

Hela dan igår spenderade jag i min säng med en bok som jag skulle ha läst till idag. Därför skrev jag ingenting, jag hann alltså inte. Från halv fem till tio, satt och och läste. Sen tog jag en paus, gick och duschade och åt lite. När jag duschat klart fortsatte jag läsa till tio över ett, då jag var klar. hehe. Jag ska nog inte göra så nästa gång.

Idag var det en helt okej skoldag, förutom att jag var väldigt trött. Efter skolan åkte vi till vickes grav och tände ett ljus. Jag kan inte fatta att det redan gått ett år, ett helt år sen hon försvann från oss. Obegripligt.

Du är saknad vicke, vila i frid


vicke , issa och jag på fjortitiden ! ♥
Älskar er tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0