fucking perfect !

shit vad jag är duktig. Nu är jag nästan klar med allting jag ska ha gjort idag.

Svenskan är nästan klar, ska bara läsa igenom, ändra lite saker och ta bort lite. Engelskan har jag inte kunnat göra så mycket på då min lärare inte har kunnat kolla igenom den och säga vad som behöver ändras. Men jag känner ändå att jag kommer hinna med att fixa det på torsdag eftermiddag.

Geografin håller jag på med nu, och är snart klar med uppgift 2. Mer ska jag ej göra med den idag. Ska bara skriva lite mer. (känns som jag skrivit för mycket). Och det bästa av allt klockan är bara fyra. Ohh så gossigt. Nu kan jag bara sätta på en film och mysa. Studeidagar är ändå ganska soft.

Fick lite besök av malin förut också, saknade malin ♥, jag har hunnit med mycket idag. Gick faktiskt upp nio så.. aja

Back to work, seee ya biatches !


i'm crazy about you, fjortizzzzz !


Kommentarer
Postat av: emmaalcen

I ADORE YOU!

2011-03-22 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0