say that you love me

Jag är så stressad så jag blir galen. Jag kännner att jag aldrig riktigt hinner vila. Är det inte skola, är det träna jag vill göra, är det inte träna vill jag träffa mina änglar, är det inte det vill jag hinna träffa christoffer. Jag hinner inte. Så snälla gud, kan inte dygnet bestå av 34 timmar ? Allt skulle bli så mycket bättre.

Nu det senatse dagarna, har jag varit tvungen att plugga hela eller delvis av dagen. Om man blir så trött av det, mega super trött. Jag blir speciellt trött eftersom jag och min bebiskropp måste sova typ tio timmar för att vara pigga. Men jag sover ALDIRG tio timmar, jag hinner inte.

Innan jag ska börja plugga, måste jag alltid sova en timma för att orka. Jag skulle inte bli förvånad om jag somnar när jag skriver detta. Jag är verkligen koma trött. Ska försöka lägga mig tidigt idag, skönt att vi är lediga på fredag ! SOVTIME !


bild från 09 på mig och min fula kusin ♥



Kommentarer
Postat av: emmaalcen

i love you

2011-03-30 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0