sunnyside !

Hemma igen efter en jättemysig helg.

I fredags var jag och sandra hemma hos julia och myste. Vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord, skönt att man har bästvänner som alltid finns här. LOVE

Igår och idag har jag, Sandra, Emma och Amelia varit i halmsatd och kollade när backa a-pojkar spelade u-sm. De blev till sist en tredje placering, men jag tycker fortfarande att dem var jätteduktiga och kämpade på bra. Det blev många snygga mål och snygga räddningar !

Nu ligger jag och älskling i min säng och kollar solsidan, meuusigt. ♥




Kommentarer
Postat av: JULIA

Jag älskar dig bästavän <3

2011-03-20 @ 22:53:16
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0