pretty woman

Så jäkla skönt med studiedagar, vaknade precis, nu är jag pigg och riktigt utsövd.

Igår satt jag bara inne hela dan och försökte skriva på min engelska inlämning, det enda jag fick ihop var en liten mall om vad jag skulle skriva, haha.

 Idag ska jag kolla igenom svenskan och geografin. Svenskan  tror jag jag ska försöka börja skriva lite på men inte geografin efetrsom våran lärare först ville kolla vilka länder vi skulle välja.

 Igår satt jag iallafall ensam i soffan när alla hade gått och lagt sig och kollade på pretty woman. Aldrig sätt den klassikern förr, men nu har jag. Och bra var den.

Idag blir det som sagt plugg sen gym, body pump !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0