The rest is still unwritten

Jag känner att jag är inne i en period där jag känner mig helt borta, och att inget känns viktigt.

Jag får nog börja ta tag i mitt liv igen, börja träna, börja plugga bättre och njuta mer av livet. Imorse var jag ju ute och sprang, något som aldrig skulle hänt för några veckor sen.

Jag har så mycket frågor som aldrig kommer få ett svar. Jag kan sitta och fundera på de mest kosntiga eller självklara saker, inbilla mig massa, som sen inte ens stämmer. Måste börja släppa saker som hänt, och sen gå vidare. De är jobbigt att bearbeta allt 100 gånger om.

Nu ska jag sluta skriva massa skit här, och börja plugga istället. Sen blir det att lägga mig tidigt ikväll. Jag blir jättetrött av mina allergitabletter, så om jag somnar är det inte för att ni är tråkiga utan bara min kropp som är lite trött ;) ♥




Kommentarer
Postat av: erica

saknar dig <3

2011-05-18 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0