fml

Gick hem tidigare från skolan idag eftersom min förskylning inte vill ge med sig.

Hoppade sista lektionen, två timmar med företagsekonomi lockade inte så mycket när jag mår såpass dåligt. Och inte har det blivit bättre, tvärtom. Börjar få ont i öronen nu. Jag får inte bli sjuk, eller rättare sagt mer sjuk nu. Jag har massa små söta planer som kommer förstöras om jag blir mer sjuk. Skolan kommer också drabbas, och det är nu allt plugg kommer...

Jag måste egentligen plugga, ska egentligen plugga, men jag orkar inte. Inte utav lathet, utan av att hela min kropp är helt seg, och jag är så slut så jag vill bara lägga mig och sova.

Slut på klagandet, nu måste jag plugga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0