i love you sushi !



Måste bara börja med att skryta lite om mitt innehållsrika liv.
(är det ens ett ord haha). Det händer så sjuuuukt mycket roligt i mitt liv nu. Bara några få saker är, skolan, skolan, skolan och .. skolan !

Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan. Sprang det jävla coopertestet. Hatar konditionstest. Eftersom jag var så duktig så köpte jag med mig sushi hem, hhih. I ♥ Sushi, min nya kärlek tror jag. Det är ju så jävla sjukt gott, om ni inte testat det så har ni missat världens bästa uppfinning. Ja mat är en uppfinning.

Ska sluta skriva massa skit och börja plugga tyska. Ovanligt att jag pluggar, riiggght.

Ha de för jävla bra tills jag orkar skriva igen. Fredag imon också, kan det bli bättre?

(B1, som kommenterade några inlägg tidigare, är inte du B2 ? hehe. Eller vem er do ? ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0