i saw you were blinded and i knew that i had won.

Denna helgen har jag inte gjort så mycket, utan har mest varit hemma. Och min förskylning vill inte gå över. Jävla skit !. Nu har jag fått en damphosta också, så jävla nice. Låter som jag är nittio år när jag pratar, ganska sexigt men jobbigt för rösten.

Lär ju hosta hela natten, så blir nog inte så mycket sömn. Får se om det blir skola imon, antingen kommer jag hosta sönder mina lungor, och utan lungor är det ganska svårt att andas, eller så kommer jag skjuta mig i huvudet för att jag är så trött på min förskylning. Aja, vi får se imon hur det blev.

Iallafall skönt att sluta tidigt imon.

(Förlåt emma, tänkte ringa dig igår när jag var hes, men glömde av det. Puss ♥)


love you






Kommentarer
Postat av: JULIA

Tack så mycket beccis!

2011-09-11 @ 23:48:57
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0