you're beautiful



åhhhhhhh shit promfite vad jag är trött.


Ska nog gå och lägga mig snart, det lär behövas. Jag eller rättare sagt min kropp är som en bebis kropp, den måste sova typ hela tiden. Nästan varje dag sover jag middag, fast jag sover 8-10 timmar per natt. Idag efter skolan köpte jag med mig sushi hem till emma, som den trogna vän jag är. Efter vi ätit upp somande vi båda och sov i nästan två timmar haha.

Idag är jag nog också extra trött eftersom jag tränade för några timmar sen, det tar ju på krafterna men på något vänster får man sedan mer energi om man tränar regelbundet.

Imon blir det en lång skoldag till fyra, sen hem och plugga hela dan. Speceillt matte-b. Älskar matte !!!!!!!!!


Godatt alla underbara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0